Thursday, March 31, 2011

" Baek je .

Lama da tak update blog . Bukan malas . Tapi sekarang ni busy dengan macam2 latihan kat sekolah r . Penat . Tak banyak time nak update blog . Malas tu kadang2 ada la jugak . Haha . Apa seyh . Nak online Facebook . Malas jugak . Tadi online sekejap . Just approve semua friend request lepas tu da . Log out terus . Geledah2 kat Google sekejap . Saja2 . Cuci mata tengok gambar . Bukan gambar apa pun . Then , terjumpa la gambar yang memang , "Wow !" Sedap mata memandang . Memang cun la !

Korang jangan fikir lain . Aku tau kadang2 pembaca ni ada yang otak kuning . Haha .

"Kereta yang ni smart woo . Kalau aku dapat kereta ni , perghh !"

"Yang ni cun . Simple je . Tapi lagi cun kalau warna putih kot ."

"Whoot whoot . Shemart seyh !"

"Chantek meyh ! Silau mata ."


Semua ni aku search kat Junction Produce Team . ;D


Hey , kereta aku pun kereta Junction Produce jugak . Ops ! Sebenarnya kereta bapak aku . Kira kereta aku jugak la . Haha . Apa seyh . Nak dibandingkan kereta aku dengan kereta2 kat atas ni , lagi lawa kereta aku kot . Haha . Nanti ada time aku tunjukkan gambar kereta aku tu . Da la cun , lawa , smart pulak tu . Wakakak . Warna putih . Nantikan entry seterusnya .

No comments:

Post a Comment