Friday, March 4, 2011

" Dikir Barat,,

Sebenarnya persembahan ni dah buat dari bulan lepas lagi,, Baru je jumpa balik video ni dekat Youtube,, Penat mencari,, Asik salah search je,, Kadang2 menyirap la jugak kan,, Tapi tak pe,, Hidup mesti bersemangat,, Saksikanlah video dikir barat ni,,


Nampak aku tak?? Tak nampak?? Memang laa,, Aku dok main marakas kat belakang budak perempuan tu,, Kalau korang perasan la kan,, Yang pakai spec tu aku la,, Hehe,, Maket plak,, Adoi,, Korang mesti bedekak kan bila tengok video ni,, Sebab ada suara2 sumbang yang buat semak dalam persembahan ni,,

Kenapa aku masuk persembahan ni?? Sebab aku ni ahli Kelab Seni dan Budaya,, =)

Jangan gelak2 ok,, Ingat Kelab Seni dan Budaya tu tau menari joget2 je ke?? Dikir Barat pun boleh,, Tengoklah,, Best kan video ni?? Nak tengok banyak2 kali pun dialu-alukan,,

2 comments: