Tuesday, March 29, 2011

" Akhirnya.. Impian Tercapai!!

Pertandingan kawad kaki di SMK TSNI telah pun berlangsung pada 26 Mac 2011.. Hohoho.. Dapat jugak rasakan kemenangan.. St.John dah dua kali berturut2 kalah.. Cikgu ambik yang top 5.. St.John dapat nombor 5.. Jadik laa.. Yang penting menang daripada tak dapat nombor langsung.. Huwarghhh!! Badan sakit2 sudaa.. Penat la kawad hari tu.. Agak terabur sikit.. Tapi boleh la..


Tengok tu.. Ada part yang buat aku sakit mata nak tengok.. Tapi aku suka yang mara menghadap ada hormat tu.. Serentak gila BAFUCK.. Like it..

Sedikit kenangan pada hari tersebut..

"Tengok muka awek aku tu.. Macam meow.. Haha.."

"Bakal2 nurse sekalian.."

"Apa2 je la diorang.. Yang baring kat tepi tu aku la.. Wakakak.."

"Ni senior2 yang mengajar kawad.. Thankz a lot la.."

"Sempat lagi snap pic dengan awek aku.. Haha.. Jangan jealous sudaa.."

"Awekku nurse?? Haha.."

"Ni budak2 yang masuk pertandingan kawad tu.. Peace!!"

"Macam2 gaban.. Apa yang aku buat tu?? Aku pun tak tau.."

"Jelingan manis dari aku.. Cair tak?? Haha.."

"Perasan tak kat tengah2 tu ada SWEET COUPLE posing bukan main baEk.."
(Aku & Fajar)

Tu la kitorang.. Asik snapping je.. Memang tak ada kerja la.. Masa kat dataran ni, St.John je yang nampak meriah.. Yang lain semua tak meriah sangat macam St.John.. Apa la.. Haha.. St.John tahun ni memang gempak la!!

No comments:

Post a Comment