Monday, May 9, 2011

~/> Exam PC (St.John Ambulance) 2011

Semalam (8 Mei 2011) peperiksaan pertolongan cemas bagi ahli St.John Ambulance Malaysia , SMK Tun Syed Nasir Ismail (SMK TSNI) dijalankan . Haha . Ayat nak poyo . Yang ambik exam ni cuma bdak junior & bdak yang tak lulus PC sebelum ni . Aku da lulus da . Tak kisah . Hehe . Semalam , aku datang sebagai ketua AJK . Ada 26 orang yang ambik exam ni semalam . Kalau tak silap aku la 26 orang . Apa-apa je la . Malas nak pikir !

Hah ! Nak tau siapa yang lulus ? Firstly , aku nak ucapkan congratulations kat yayunk aku Nurfajarreen binti Ponidi (Fafa) sebab dia lulus semua bab dalam periksa PC ni . Hehe . Melangkaui aku nampak . Dulu aku gagal satu bab . Tapi lulus jugek ! Then , sama la jugak dengan adik aku Anuar . Dia ni pun lulus semua jugak . Siapa lagi eak ? Aku tak ingat sangat la yang lulus semua . Tapi yang pasti , ni la senarai nama bdak-bdak yang lulus exam PC ni .

~> Aina Nadhirah , Aini Shuhaimah , Nurul Asmawani , Rahimah Syafiqah , Muhammad Ashmeer , Alif Marzuq , Muhammad Syummul , Muhammad Syafiq , Muhammad Aiman , Afiq Asyraf , Muhammad Amirul Zikri , Muhammad Razif , Nurul Aifa'a , Nur Amira Aimi , Mohamad Syahid , Badrul Izzuan , Siti Nur Nabilah , Shafikah & bla bla bla .
(Dua orang lagi aku tak ingat . Ni je la yang aku ingat . Malas nak pikir !)

^ Ni bdak-bdak yang ambik periksa . Mana ada ramai an ? Haha . ^

^ Happy je . Mentang-mentang lulus . Kalau tak lulus , haremm diorang nak senyum . ^

^ Apa pasal la dengan si Ajib tu . Terlopong mulut . ^

^ Ni pun sama . Happy je sebab lulus . ^

^ Haha . Sah la tu kena tanya soalan yang susah-susah dengan Encik Nasir . ^

^ Nervous tunggu giliran ambik periksa . ^

^ Eh ? Macam kenal mamat tu . Haha . Ni pemeriksa bahagian transportation . ^

^ Buat muka kesian pulak masa nak tunggu keputusan . Haha ! ^

^ Ceh . Ni sebenarnya trying nak happykan diri sebab tak nak kasi nervous diri tu . ^

^ AD yang boleh la tahan comey ! ^

^ Jawab je la setakat yang mampu . Tengah pening tu sebenarnya . ^

^ Pedih gila otak kalau dapat soalan susah . ^

^ Buat je CPR tu suda laa . Sempat lagi nak senyum kat camera . ^

^ Menanti keputusan dari Encik Nasir . ^

^ AD yang kuat melawak , Abang Aziz . ^

^ Happy gila Fafa tu . Maklum la . Da lulus . ^

^ Jawab soalan pasal CHOKING dengan Syakir . ^

^ Aiyoo . Bad suda pening meyh . Siap garu-garu kepala lagi . ^

^ Soalan daripada Encik Nasir mampu buat orang ternganga luas . Haha ! ^

^ Bahagian BANDAGING bersama Niesa . ^


Congrats la kat korang yang lulus PC ! Yang gagal tu jangan la putus asa . Tahun depan ada lagi . Next time buat yang terbaik ok ?


WE LOVE ST JOHN AMBULANCE MALAYSIA

No comments:

Post a Comment