Friday, February 11, 2011

" Merentas desa,, Tapi,,,,,,,

12 Februari 2011,, Memang da lama aku tunggu hari tu datang,, Lastly, tengok2,, Eh?? Esok la merentas desa,, Wow!! Excited ni,, Kalau boleh nak lompat sampai tembus siling,, Tapi tak boleh terus lompat kat siling laa,, Nak kena lompat atas almari dulu, baru lompat kat siling,, Ada perhentian pulak kan,, Hakhak,,

Chopp3!! Aku sebenarnya ada bad news laa,, Aku nak sangat lari masa merentas desa esok,, Tapi,,,,,,, Aku kena duty laa,, Adoi makk,, Tolong laa,, Aku da cakap dekat awek aku nak lari sama2 dengan dia,, Tapi budak St.John da bagi nama aku kat Mr.Lim untuk duty,, Mati laa,,


Aku da buntu,, Tak tau nak buat apa,, Padahal semalam aku da ambik nombor larian daripada cikgu,, Aku nak lari laa,, Penat la aku asik kena duty je,, Yang budak ni pun satu,, Kalau nak hantar nama tu tanya la aku dulu,, Adoi makk,, Tu pun nak ajar ke?? Aku suruh nenek aku ajar kang baru tau,,

FRUST!! FRUST!! FRUST!!

No comments:

Post a Comment