Thursday, February 10, 2011

" Demam,, =.="

Perghh!! Balik daripada duty hari tu, badan aku terus sakit2,, Tak tau la kenapa,, 36 jam duty je tak stop2,, Mungkin sebab tak biasa.,, Penat tu tak payah nak cakap laa,, Sah2 penat,, Cuba korang rasa duty 36 jam, duduk dalam ambulance je sepanjang masa,, Ish3,, Kalau cakap tak penat tu memang tipu laa,,

Balik2, demam pulak daa,, Badan memang panas gila gaban masa tu,, Kepala pun pening je,, Rasa macam nak pecah pun ada,, Da terbaring je aku,, Masa tu, yang paling rapat dengan aku cuma katil, bantal n selimut,, Hehe,, Mengarut,,


Kesian aku kan?? Tak cukup dengan demam,, Selsema pulak daa,, Adoi makk,, Apa seyh,, Hidung pun asik sumbat je,, Susah nak nafas,, Tu pun nafas guna mulut,, Kalau tak ada mulut, agaknya aku da tak ada,, Eh, chopp!! Awek aku marah bila aku cakap macam tu,, Sayang jugak laa dia dekat aku,, Hehe,, Apa2 je laa aku ni,, Ni da masuk bab yang agak mengarut,, Tajuk lari sudaa,,

Pergi klinik, dapat cuti sehari je,, Isnin tak sekolah,, Nak diikutkan Selasa aku da naik sekolah,, Tapi tak tau la apa kena dengan aku,, Pagi Selasa tu aku tak larat gila nak bangun,, Badan semua sakit2,, Sakit kepala tak boleh blah,, Apa seyh,, Agaknya demam ni saja je datang nak bagi aku cuti sebab homework yang cikgu bagi untuk cuti pun aku belum siap,, Alamak!! Kantoi sudaa!!


Masa cuti tu memang la ada niat baik (konon) nak buat homework,, Da get ready kat meja ni,, Pen semua da standby,, Bila open je buku, mampos,, Satu habuk pun aku tak buat,, So bored,, Tengok pun da tak selera,, Malas nak buat homework,, So, aku tutup je laa buku tu,, Demam ni memang la membebankan,, In the same time, dia membantu laa,, Thankz demam,, Wakaka xD

No comments:

Post a Comment