Tuesday, February 8, 2011

" Berjiwang2 sikit ye,,

Aku ada awek,, Ceh!! Kali ni aku nak berjiwang2 sikit,, Takkan asik nak series je kan?? Boleh gila la macam tu,, Bak kata orang Brazil, "Dalam hati ada taman,," Hehe,, Ye la tu,,

Nama : Nurfajarreen binti Ponidi (Fafa)
Umur : Muda 3 tahun dari aku
Tarikh couple : 27 Januari 2011

Umur tak jadik penghalang hubungan kitorang ok?? Masa hari ke-4 kitorang couple, dia bagi something kat aku,, Bukan apa2 pun,, Tapi sangat la istimewa,, Fuhhh!!! Bunyi macam mengancam kan?? Tak mengancam?? Tak pe laa,, Ok fine,,

Lagu ni yang dia bagi dekat aku,, Aku tak pernah dengar pun lagu ni sebelum ni,, So, korang dengar2 la lagu ni,, Klik je MixPod kat bawah ni,,

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Sedap tak?? Hey2,, Jangan ingat dia bagi aku lagu je da nampak tak sweet ok?? Ni baru permulaan,, Nanti da lama2 sikit tak tau la apa yang dia akan bagi dekat aku,, Hehe,, Siapa awek aku tu?? Macam mana rupa dia?? Nak tengok tak?? Korang mesti tertanya2 pasal dia kan?? Kalau tak tanya tu, tanya sekarang ok?? Nak tengok rupa dia??


Tadaa!! Ni la dia,, Cute tak?? Comel tak?? Cantik tak?? Hehe,, Apa seyh,, Baju yang dia pakai tu lebih kurang macam baju aku,, Aku pun ada jugak baju kotak2 merah hitam,, Tapi kotak2 kecik laa,, Apa2 hal pun, kalau nak pergi jalan2 kat bandar ke mana2 ke, aku nak suruh dia pakai baju ni and aku pakai baju yang nak sama macam baju dia,, So, nampak la macam sweet couple,, Bukan macam,, Da memang SWEET COUPLE pun,, Hehe,,


..Love her forever laa..

No comments:

Post a Comment